4
(4)

تعمیر تلویزیون TCL تی س ال کرج

تعمیر تلویزیون تی س ال در کرج توسط کار سرویس با ضمانت شش ماهه انجام می‌شود. کارسرویس با بیش از سه دهه فعالیت در تعمیر تلویزیون‌ تی سی ال در کرج و با داشتن نمایندگی رسمی شرکت مادیران و تلویزیون TCL آماده خدمات رسانی در شهر کرج است.

کارسرویس تمامی خدمات گارانتی و غیر گارانتی تلویزیون‌های TCL را پشتیبانی می‌کند. این شرکت از زمان نصب و در دوران گارانتی به صورت رایگان در خدمت شما عزیزان است. در دوران غیر گارانتی پشتیبانی دستگاه شما را انجام می‌دهد و در صورت رفع ایراد با ضمانت 6 ماهه دستگاه را به شما تحویل می‌دهد.

تعمیر تلویزیون تی سی ال در کرج

تلویزیون بخش عمده‌ای از سرگرمی تمام افراد جهان است و به یک راه ارتباطی میان ملت‌ها تبدیل شده است. می‌توان گفت که این فناوری در هر مکانی لازم و ضروری است. تلویزیون با دریافت سیگنال‌هایی از آنتن و یا ماهواره می‌تواند تصاویر و صداها را برای ما پخش کند و این موضوع آن را به یک تکنولوژی پر طرفدار تبدیل کرده است.

در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت در لوازم خانگی از جمله تلویزیون و همچنین در دسترس نبودن برندهای معتبر سامسونگ و الجی و برندهای این چنین آشنا و قابل اعتماد، برند تی سی ال با ارائه کیفیت‌های مطلوب و قیمت‌های قابل قبول، توجه حجم عظیمی از خریداران را به خود جلب کرده است.

برند تی سی ال

تی سی ال یک برند از آسیای شرقی و کشور چین است که در تولید تلویزیون و وسایل الکترونیکی فعال است. شرکت مادیران در کشور ایران طی سالیان گذشته همکاری موثر و فعالی را با این کمپانی آغاز نموده است. مادیران که با معرفی تلویزیون های ایکس ویژن در گذشته بسیار موفق عمل کرده بود تلویزیون‌های با کیفیت تی سی ال را به بازار ایران آورد.

انواع مدل‌های هوشمند و غیر هوشمند این برند را می‌توانید هم اکنون در بازار ایران مشاهده و تهیه نمایید. تلویزیون‌های این برند در سایزهای مختلف و از قیمت حدود 6 میلیون تومان شروع می‌شوند. کارسرویس به عنوان نمایندگی tcl در کرج، راهنما شما در خرید و ارائه کننده خدمات پس از فروش این برند است.

متداول ترین ایرادات تلویزیون تی سی ال

ایرادات شایع در تلویزیون‌های TCL هنگ کردن دستگاه، روی حالت بروز رسانی ماندن، نداشتن سیگنال، تصویر نداشتن و … است.

ایراد هنگ کردن در تلویزیون TCL

در تلویزیون‌های تی سی ال یکی ار رایج‌ترین مشکلات ایراد هنگ کردن یا در حالت بروزرسانی ماندن است. در چنین مواقعی با تماس مشتری با مرکز تعمیر تلویزیون TCL در کرج و مشاوره توسط تکنسین‌های فنی، ایراد تشخیص داده می‌شود.

در بیشتر مواقع این نوع ایراد در تلویزیون‌های TCL با انجام امور نرم افزاری، رفع شده و مشکل برطرف می‌گردد که این امر توسط تکنسین‌های مجرب کار سرویس انجام می‌شود. در صورتی که ایراد رفع نشد برد مین قابلیت پردازش اطلاعات را ندارد و باید تعویض گردد.

یک نکته در این مطلب قابل اهمیت است که در صورتی که دستگاه تی سی ال در کرج گارانتی باشد و ایراد با نصب نرم افزار و تعویض برد مین رفع نشود دستگاه توسط شرکت مادیران تعویض می‌شود.

خاموش و روشن شدن تلویزیون TCL

در بعضی از مواقع طی تماس یا مراجعه مشتری به مرکز تعمیر تلویزیون تی سی ال در کرج اظهار می دارند که دستگاه روشن و خاموش می‌شود و این ایراد به طور مداوم تکرار می‌شود. معمولا این نوع ایراد با زدن نرم افزار برطرف می‌شود ولی در مواقعی باید تعویض مین برد صورت گیرد.

بعد از تماس مشتری با مرکز تعمیر تلویزیون تی سی ال در کرج تکنسین‌های مجرب و متخصص ما به محل مشتری مراجعه کرده و دستگاه ایشان را در همانجا تعمیر می نمایند.

تعمیر برد تی سی ال

نداشتن سیگنال

این مورد در تلویزیون‌های TCL و یا هر نوع دستگاه دیگری با احتمال 90 درصد مربوط به آنتن است. ارتفاع نامناسب آنتن و در جهت مناسب قرار نگرفتن آن و یا مشکل در سوکت آن از عوامل موثر نداشتن سیگنال است.

در مناطقی از شهر کرج نیز ممکن است تداخل سیگنال‌ها باشد و یا شاید آن منطقه در نقطه کور وجود دارد که این نوع موارد مربوط به خود دستگاه تلویزیون نیست. گاهی استفاده از سیم آنتن نامرغوب نیز می‌تواند سبب نداشتن سیگنال شود، ممکن است سیم آنتن در مسیر خود دچار قطعی شده باشد.

بنابراین ابندا موارد ذکر شده را چک نمایید و سپس مجدد شبکه‌ها را جست و جو کنید. در صورتی که تمامی این عوامل کاملا درست باشد احتمالا پورت آنتن ایراد دارد و یا مین دچار ایراد شده است که نمی تواند اطلاعات را پردازش کند و در صورت لزوم برد مین تلویزیون TCL تعمیر و یا تعویض گردد.

تعمیر بک لایت و منبع نور تلویزیون تی سی ال

در تلویزیون‌های تی سی ال که مشتری با ایراد نداشتن تصویر و یا هاله تیره در آن و عدم وضوح تصویر با کارسیروس به عنوان مرکز تعمیر تلویزیون تی سی ال در کرج ارتباط می‌گیرند. پس از بررسی توسط تکنسین‌های حرفه‌ای و مجرب، تشخیص ایراد بک لایت و یا همان لامپ‌های پشت پنل داده می‌شود.

در صورت گارنتی بودن تلویزیون TCL قطعه از شرکت توسط نماینگی رسمی TCL که کارسرویس در کرج است درخواست داده شده و قطعه تعویض می‌گردد. در صورت خارج از گارانتی بودن تلویزیون با مشتری در ارتباط با هزینه مشورت می‌شود سپس قطعه درخواست داده شده و تعویض قطعه انجام می‌شود. بعد از تعمیر، تلویزیون با ضمانت 6 ماه در کمترین زمان ممکن به مشتری تحویل داده خواهد شد.

تعمیر بک لایت و پنل

تعمیر پنل تلویزیون‌ TCL کرج

در تلویزیون‌های TCL که در آن ایراد پنل وجود دارد و مشتری با یکی از ایرادات خط در تصویر یا داغی پنل، پخش رنگ و یا جدا شدن صفحه پنل از دستگاه به مرکز کار سرویس مراجعه کرده است. در این مرکز با توجه به استفاده از دستگاه پیشرفته و مدرن بندینگ امکان تعمیر و رفع این دسته از مشکلات وجود دارد.

ایرادات پنل معمولا مربوط به فلت و یا جداشدن پنل از قاب است. در صورتی که پنل از قاب جدا شده باشد که این امر دلایلی دارد و در مورد تلویزیون‌های تی سی ال که پنل چسبی دارند اتفاق می افتد. حرارت باعث جدا شدن قاب از پنل می‌شود که این حرارت عامل بیرونی و داخلی دارد.

عامل بیرونی مانند حرارت محیط، استفاده دستگاه در بالای بخاری و یا دستگاه‌های حرارتی است. عامل داخلی که استفاده بیش از اندازه از تلویزیون باعث داغ شدن بک لایت شده و حرارت بوجود آمده باعث جدا شدن قاب از پنل می‌شود که کار سرویس کرج توسط تکنسین مجرب این ایراد را برطرف می‌کند.

در صورتی که مشکل تلویزیون تی سی ال شما خط در تصویر و یا نداشتن تصویر است فلت‌های پنل دچار آسیب شده‌اند. در چه این مواقعی تلویزیون نمی‌تواند انتقال اطلاعات از برد تیکان را به پنل انجام دهد. تکنسین با کار کردن بر روی پنل ایراد را برطرف می‌کند و توسط دستگاه بندینگ در مرکز تعمیر تلویزیون تی سی ال در کرج این مشکل را حل می‌کند.

 کار سرویس مرکز تخصصی تلویزیون TCL کرج

تعمیر tcl کرج

این مرکز با بیش سه دهه فعالیت در تعمیر تلویزیون TCL در کرج، نماد اطمینان و لوح تقدیر رضایت مشتری را از شرکت مادیران اخذ کرده است. کار سرویس با داشتن نمایندگی رسمی برند تی سی ال در شهر کرج و مناطق آن در خدمت شما عزیزان است.

این مجموعه با داشتن تکنسین‌های مجرب، کار آزموده، متخصص سعی دارد تا خدمات بهتری را برای رفاه حال مشتریان عزیز داشته باشد. این شرکت با استفاده از قطعات عالی و شرکتی و تضمین کار شما را در امر تعمیر تلویزیون TCL خود یاری می‌کند. ضمنا شما می توانید در صفحه تعمیر تلویزیون در کرج در مورد تعمیر سایر برندها اطلاعات کافی بدست بیاورید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

لطفا نظر خود را ثیت کنید

متوسط نظرات 4 / 5. تعداد نظرات 4

نظری ثبت نشده

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *