4
(4)

تعمیر تلویزیون‌ ایکس‌ ویژن کرج

تعمیر تلویزیون ایکس‌ ویژن در کرج، توسط مرکز کار سرویس که نمایندگی رسمی این برند است انجام می‌شود. کارسرویس این اطمینان خاطر را به مشتریان می‌دهد که در صورت بوجود آمدن ایراد در تلویزیون ایکس ویژن تعمیر آن را به نحوه احسنت بر عهده بگیرد. این شرکت در صورت گارانتی بودن دستگاه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کرج را بصورت رایگان انجام می‌دهد. همچنین اگر مهلت گارانتی تلویزیون به اتمام رسیده باشد، با کمترین هزینه و بهترین قطعات دستگاه شما را سرویس و با ضمانتی 6 ماه تحویل می‌دهد.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن کرج

خدمات پس از فروش شرکت مادیران

گواهینامه خدمات پس از فروش ایکس ویژن

تلویزیون یکی از تکنولوژی‌های پرطرفدار دنیای امروز است که هر روز پیشرفت‌های بسیاری دارد. تولید کنندگان تلویزیون همیشه با یکدیگر رقابت می‌کنند تا محصولاتی با کیفیت بالاتر و با تکنولوژی جدیدتر روانه‌ی بازار کنند. این شرکت‌ها خدمات مناسبی را برای جلب رضایت مشتری و تضمین کیفیت کالای خود در نظر می‌گیرند.

شرکت مادیران که یکی از محصولات آن تلویزیون ایکس ویژن است همواره با تکنولوژی روز دنیا و بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان در بازار رقابتی فعالیت می‌کند. شروع فعالیت شرکت مادیران ‌از سال 1385 بوده است که برای اولین بار خط تولید تلویزیون‌های اسمارت و غیر‌ اسمارت ایکس ویژن را به راه انداخت. هدف این شرکت رقابت با برند‌های خارجی نظیر ال جی و سامسونگ که شناخته شده‌ترین و محبوب ترین برند‌ها هستند بوده است.

کار سرویس کرج با داشتن نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش شرکت مادیران در پی جلب رضایت مشتریان عزیزان است. در تصویر گواهینامه رسمی و معتبر شرکت کارسرویس را مشاهده می‌کنید که بیانگر فعالیت مجاز این مجموعه در زمینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کرج است.

تعمییر برد پاور تلویزیون‌ ایکس ویژن

تلویزیون ایکس ویژن مانند تمامی تلویزیون‌ها دارای برد پاور یا برد تغذیه است، این برد حکم تبدیل کننده ولتاژ در تلویزیون است. این قطعه منبع اصلی تغذیه و تبدیل ولتاژ ورودی به تلویزیون به ولتاژ خروجی برای مصرف بکلایت و بردمین است. در واقع برد پاور برق را دریافت کرده به ریز پردازنده‌ها انتقال می‌دهد تا دستگاه روشن بماند.

برد پاور از ولتاژ، نوسان ساز، محافظ و سایر قطعات تشکیل شده است. در اکثر دستگاه‌های ایکس‌ ویژن برد پاور و برد مین با یک‌دیگر یکی هستند یعنی هردو روی یک قطعه قرار دارند. این در صورتی است که به طور معمول بردمین و پاور از یکدیگر جدا هستند. در بعضی از موارد برد پاور با برد اینورتر یکی است و هر دو روی یک قطعه با یک دیگر ادغام شده‌اند.

یکی از قطعات موجود در پاور که دچار ایراد می‌شود ترانزیستور است و در صورت خرابی باید تعویض شود. خرابی دیگر مربوط به خازن روی برد پاور هست که بسیار شایع است و معمولا باعث روشن نشدن تلویزیون می‌شود. در این مواقع خازن‌ها آسیب دیده و حتما باید تعویض شوند تا ایراد برد برطرف گردد.

تلویزیون‌های ایکس ویژن که مشکل روشن نشدن دارند در بیشتر مواقع برد پاور دستگاه ایراد دارد چون این برد نمی‌تواند برق مورد نیاز را به قطعات دستگاه ارسال کند. در کار سرویس که نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کرج است در صورت گارانتی بودن دستگاه، تعمیر و تعویض برد پاور کاملا رایگان انجام می‌شود. در غیر این صورت اگر گارانتی به پایان رسیده باشد و ضمن موافقت مشتری با هزینه سرویس، تعمیر یا تعویض برد در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

برد تلویزیون ایکس ویژن

برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کرج با شماره تماس 02632203291 با ما در ارتباط باشید

برد تیکان تلویزیون‎‌های ایکس‌ ویژن

در تلویزیون‌ها برای اینکه تصویر نمایان شود باید رابطی میان بردمین و فلت پنل وجود داشته باشد تا اطلاعات را از بردمین دریافت کرده و به فلت پنل انتقال دهد. قطعه ارتباط دهنده بین فلت و بردمین را برد تیکان می‌نامند که کارایی بسزایی دارد و یکی از قطعات اصلی دستگاه است.

به بیانی دیگر اطلاعات و سیگنال‌های وارد شده به بردمین توسط CPU پردازش می‌شود و بعد توسط کابلی به نام LVDS FLAT به برد تیکان متصل شده و اطلاعات را انتقال می‌دهد. بدین شیوه تصویر از خطوط عمودی و افقی روی پنل به نمایش در می‌آیند. دو نوع تیکان در تلویزیون استفاده می شود یکی ONBORD است یا به صورت جداگانه قرار می‌گیرد.

ایرادات خرابی برد تیکان

برد تیکان معمولا بر اثر آبخوردگی، خرابی فلت‌ها، نوسانات برقی دچار ایراد و خرابی می‌شود. در مجموعه‌ی کار سرویس ابتدا تکنسین برد تیکان را بررسی کرده و قطعات را چک میکند در صورتی که قابل تعمیر باشد آن را تعمیر و در غیر اینصورت باید آن را تعویض نماید.

تعمیرات گیرنده دیجیتال ایکس ویژن کرج

دستگاه دیجیتال وسیله‌ای است که به کمک آن می‌توان شبکه‌های بیشتری را با کیفیت بالاتر دریافت کرد. پیشرفت تکنولوژی باعث این شد که شبکه‌های قدیمی که بصورت آنالوگ بودن و کیفیت پایین‌تری داشتند تبدیل به دیجیتال شده و با کیفیت‌تر شوند.

در تلویزیون‌های مدرن ایکس ویژن برای راحتی مشتریان گرامی و برای اینکه دیگر نیاز به تهیه دستگاه دیجیتال بصورت جداگانه نباشد. این دستگاه بصورت داخلی در اکثر تلویزیون‌های تولیدی شرکت مادیران تعبیه شده است.

اما ممکن است به دلایل مختلف گیرنده دیجیتال تلویزیون ایکس ویژن دچار ایراد شود. کار سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کرج، تعمیر این قطعه را نیز انجام می‌دهد.

تعمیر خفگی یا صدای خش خش تلویزیون ایکس ویژن

معمولا صدای تلویزیون‌های ایکس‌ ویژن دچار ایراد نمی‌شوند اما در بعضی از موارد دستگاه با ایراد صدای خش خش و یا خفگی مواجه می‌شود. در این صورت تکنسین بلافاصله یا با ایشان تماس گرفته و یا در سریعترین زمان ممکن به محل مشتری مراجعه می‌کنند. ایراد صدای اسپیکرها با تعمیر و یا تعویض اسپیکر قابل رفع می‌باشد.

مشکلات رنگ تلویزیون ایکس ویژن و دلایل آن

دلیل بهم ریختن رنگ تلویزیون‌های ایکس ویژن می‌تواند ایراد پنل، شکستگی، ایراد برد مین، آبخوردگی و خرابی فلت باشد. در این زمان تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در کرج با تجربه‌ی خود ایراد را تشخیص داده و سعی در برطرف کردن آن می‌نماید تا مشتری بتواند با کمترین هزینه بهترین بهره وری را داشته باشد.

  • آبی شدن تصویر: یکی دیگر از عیوب قابل مشاهده آبی شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن است معمولا علت این ایراد می‌تواند ضربه، خرابی بکلایت و یا پیکسل‌های در پنل باشد.
  • دو رنگ شدن تصویر: زمانی که تلویزیون با ایراد هاله سیاه در تصویر روبرو می‌گردد و قسمتی از تصویر روشن و قسمتی دیگر خاکستری رنگ می‌شود، ایراد مربوط به بکلایت است.
  • بنفش شدن تصویر: در این حالت ایراد مربوط به کابل HDMI است که با خاموش کردن تلویزیون ایکس ویژن خود و چک کردن دو سر کابل و اطمینان از اتصال کابل به تلویزیون و لوازم جانبی میتوان این ایراد را رفع کرد.
  • نگاتیو شدن تصویر: مشاهده این ایراد به دلیل ضربه محکم به تصویر تلویزیون ایکس ویژن و یا اتصال کابل‌های اشتباه و یا ایراد مربوط به برد تیکان است.
  • قرمز شدن تصویر: این ایراد مربوط به برد آدرس پنل و یا برد تیکان است که ممکن هست برای برد آدرس‌ها در اثر آبخوردگی به تصویر این اتفاق رخ دهد و تصویر به رنگ قرمز نمایش داده شود.
  • هفت رنگ و تار عنکبوتی شدن تصویر: در زمانیکه به صفحه نمایشگر(پنل) ضربه محکم وارد میشود لیکویید پنل دچار شکستگی از داخل شده و پیکسل‌های پنل شروع به پخش رنگ در محل ضربه خورده کرده و به حالت تار عنکبوت مانند در می آید.

گارانتی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن کرج

تعمیر تلویزیون ایکس‌ ویژن در کرج توسط مجموعه کارسرویس با مدیریت جناب آقای عباس کریم الهی با گارانتی 6 ماهه صورت می‌گیرد. زمانی که دستگاه شما دچار مشکل گردید می‌توانید با کارشناسان این مجموعه از روش‌های مختلف ارتباط گرفته و درخوست تعمیر خود را ثبت نمایید.

شاید برای شما پیش آمده باشد که دستگاهی را خریده باشید و مدت کمی پس از نصب به مشکل برخورده باشد. در این شرایط اگر دستگاه خود را از شرکت مادیران باشد و مدت زمان 14 روز از نصب دستگاه نگذشته باشد. این شرکت به صورت کاملا رایگان دستگاه را بی قید و شرط تعویض می‌کند و دستگاه آکبند دیگری تحویل مشتری می‌دهد.

چه مواردی شامل گارانتی تلویزیون ایکس ویژن می‌شود؟

مواردی همچون از کار‌ افتادگی کنترل و خطوط عمودی و یا افقی در تصویر که به صورت خود به خود مشاهده شود و نه اینکه در اثر شکستگی اتفاق افتاده باشد. ایراداتی مانند خاموش روشن شدن مداوم، هنگ کردن، روشن نشدن، تصویر تاریک یا هاله سیاه داشتن، صدا نداشتن و یا صدا دچار ایراد باشد این موارد ذکر شده شامل گارانتی می‌شود.

برای استفاده از گارانتی چه مدارکی لازم است؟

برای استفاده از خدمات گارانتی شرکت مادیران باید مراحل زیر را مرحله به مرحله انجام دهید تا تعمیر تلویزیون ایکس ویژن شما بخوبی صورت بگیرد.

  1. اولین قدم ثبت درخواست تعمیر در شرکت مادیران
  2. قدم دوم داشتن فاکتور خرید و کارت گارانتی دستگاه
  3. قدم سوم مشخصات مدل و سریال دستگاه که روی لیبل در پشت تلویزیون
  4. قدم چهارم شرح مشکل
  5. قدم پنجم ثبت آدرس و نام و شماره تلفن خود در سیستم مادیران است

سریال نامبر دستگاه ایکس ویژن

از چه طریقی مشتریان می‌توانند استعلام گارانتی انجام دهند؟

همچنین مشتریان می‌توانند برای استعلام گارانتی تلویزیون ایکس ویژن خود به وب سایت madiran.com مراجعه کنند. در این وب سایت در قسمت استعلام وضعیت گارانتی با ثبت شماره سریال درج شده روی لیبل نقره‌ای رنگ پشت تلویزیون و پس از آن با کلیک روی گزینه جستجو می‌توانند از تاریخ نصب و مدل و تاریخ اتمام گارانتی مطلع شوید. روش دیگر برای اطلاع از مدت زمان گارانتی  تماس با شماره 021-82266 است.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در مناطق کرج

کار سرویس می‌تواند بصورت حضور در مناطق مختلف استان البرز خدمات رسانی مربوط به تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن را انجام دهد. شما در هر منطقه‌ از استان البرز و کرج از جمله فردیس، ماهدشت، گوهردشت، مهرشهر و دیگر مناطق می‌توانید درخواست حضورت تکنسین در محل خود داشته باشید. جهت هماهنگی برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در شهر کرج با شماره تماس‌های 02632203291 و 02632284091 با ما در ارتباط باشید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

لطفا نظر خود را ثیت کنید

متوسط نظرات 4 / 5. تعداد نظرات 4

نظری ثبت نشده

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *