5
(2)

تعمیر تلویزیون سام کرج

تعمیر تلویزیون سام در کرج توسط کار سرویس که نماینده‌ی رسمی خدمات پس از فروش شرکت سام الکترونیک است انجام می‌پذیرد. کارسرویس از زمان نصب دستگاه، همراه و پشتیبان شما خواهد بود و درصورت ایجاد خرابی و مشکل در تلویزیون شما آن را تعمیر و سرویس خواهد کرد.

کار سرویس یکی از پر افتخارترین نمایندگی‌های سام در زمینه‌ی خدمات پس از فروش است که به کمک مهندسین مجرب خود توانسته بطور متوالی و چندین مرتبه، رتبه‌ی اول بهترین نمایندگی برند سام را کسب کند.

این شرکت از زمان ورود تلویزیون به محیط  شما، خدمات نصب و پشتیبانی پس از فروش آن را در کرج بر عهده دارد. نمایندگی سام سرویس در سریعترین زمان ممکن کار تعمیر تلویزیون سام در کرج را برای شما انجام می‌دهد.

نمایندگی تلویزیون سام

شرکت سام الکترونیک

سام الکترونیک تولید کننده‌ی تلویزیون سام با مدل‌های LED و QLED و عرضه کننده‌ی آنها در بازار ایران است. این شرکت در عرصه رقابت فروش تلویزیون رکورددار است و توانسته در بخش فروش با سیاست‌های بکار برده نبض بازار رقابتی را در دست بگیرد. در استان البرز همانند تمام مناطق ایران تلویزیون سام رتبه‌ی خوبی را از نظر فروش دارد.

ایرادات تلویزیون سام

  • هنگ کردن نرم افزاری سام
  • ریست شدن تلویزیون سام
  • عمل نکردن ریموت کنترل
  • متصل نشدن دستگاه به اینترنت
  • جدا شدن قاب از پنل تلویزیون
  • روشن و خاموش شدن تلویزیون
  • خط و پرش در تصویر
  • تصویر هاله‌ی صورتی دارد

تلویزیون LED و QLED سام

تلویزیون سام از نوع LED مانند تمام برندهای دیگر است و جزء سری‌های معمولی این برند تلویزیون در بازار است. منبع نور این نوع تلویزیون‌ها از نوع led و یکی از دو مدل بک لایت، خطی (ایج) و یا پشت پنلی است.

تلویزیون QLED سام با کیفیت بالا، کنتراست قویتر و صفحه نمایش با نقاط کوانتومی است. فناوری بکار رفته در آن با سیستم عامل اندروید است و تمامی قابلیت‌های تلویزیون هوشمند را دارا است. برای مثال اتصال با اینترنت، بلوتوث، اتصال به تلفن همراه و دسترسی به برنامه‌های اینترنتی را دارد. اما باید به این نکته توجه داشت هر چه تلویزیون هوشمند و پیشرفته‌تر باشد، حساس‌تر و کار با آن به دقت بیشتری نیاز دارد.

هنگ کردن تلویزیون سام و رفع مشکل در کرج

این نوع ایراد در تلویزیون سام بسیار شایع است که در همان دوران گارانتی خود را نشان می‌دهد. در چنین مواردی تلویزیون شروع به هنگ کردن روی شبکه‌ها می‌کند، کنترل عمل نمی‌کند و به طور معمول دستگاه قفل می‌شود. در این مواقع مشتری باید حتما تلویزیون را از برق کشیده و خاموش و روشن کند تا ایراد برطرف شود در صورتی که مشکل حل نشد باید با نمایندگی های مجاز سام همچون کار سرویس کرج تماس گرفته شود.

در صورتی که یکی از ایرادات بیان شده (هنگ کردن، عمل نکردن کنترل و روی حالت بازنشانی ماندن و… ) روی داد. بعد از تماس با مرکز تعمیر تلویزیون سام در کرج و صحبت با تکنسین‌های مجرب و راهنمایی آنها، معمولا با بازنشانی کارخانه ایراد دستگاه برطرف خواهد شد.

در غیر اینصورت در بیشتر موارد برد مین تلویزیون باید تعویض شود. در صورتی که دستگاه در دوران گارنتی خود باشد تمام هزینه‌ها برعهده‌ی شرکت سام الکترونیک خواهد بود و ما در کار سرویس کرج با خدمات پس از فروش خود در خدمت این مشتریان عزیز هستیم.

ریست شدن تلویزیون سام

مورد شایع دیگری که در تلویزیون سام وجود دارد ایراد ریست شدن است. به این صورت که تلویزیون روشن می‌گردد و روی آرام سام می‌ماند و دوباره خاموش می‌شود و این بصورت خودکار تکرار می‌شود. در این نوع ایراد حتما باید برد مین تعویض شود تا ایراد محصول برطرف گردد.

یکی از نگران کننده‌ترین اتفاقاتی که هنگام تماشای فوتبال یا برنامه مورد علاقه خودتان ممکن رخ دهد ریست شدن تلویزیون است. در ابتدا و قبل از نگرانی بیشتر باید علت ریست شدن تلویزیون را بررسی کنید. قبل از اینکه برای حل مشکل به مرکز تعمیر مراجعه نمایید اول نوسانات برق و دستگاه‌های متصل به تلویزیون خود را بررسی نمایید.

گاهی اوقات این اتفاق در اثر کابل HDMI بی کیفیت یا وصل یک فلش ویروسی رخ می دهد و باعث ریست شدن یا خاموش روشن شدن تصویر شما شود. اگر هیچ کدام از این موارد ذکر شده نبود آن وقت میتوانید به یک مرکز تعمیر تلویزیون سام در کرج مراجعه نمایید.

دلایل اصلی ریست شدن میتواند خرابی کابل برق، محافط برق و یا پریز برق باشد و همینطور خرابی برد مین و برد پاور و یا مدار استندبای تلویزیون باشد.

دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید این راه حلی که میتوان در منزل انجام دهید. با این کار تلویزیون ریست کامل می‌شود و در بسیاری از موارد ایراد برطرف می‌گردد. در غیر این صورت ایراد توسط تکنسین یا نرم افزار نصب می‌گردد و یا برد مین تعویض می‌شود.

کار نکردن ریموت کنترل سام

در تلویزیون سام ایراد بسیار شایعی که وجود دارد و به وفور دیده می‌شود عمل نکردن کنترل است. بدین صورت که کنترل هیچ اثری روی تلویزیون ندارد و عملکردی نشان نمی‌دهد. معمولا در این مواقع کنترل هوشمند سام از متصل بودن به بلوتوث دستگاه خارج می‌گردد.

این امر میتواند در اثر ضعیف بودن باتری کنترل و یا ضربه خوردن کنترل و یا آبخوردگی و یا تمام شدن عمر باتری صورت گیرد. بهتر است برای کنترل‌های هوشمند سام از هرنوع باتری اما با کیفیت ALKALINE استفاده نمود.

نحوه متصل شدن کنترل هوشمند سام به تلویزیون

ابتدا کنترل را رو به روی چشمی تلویزیون قرار داده و دکمه بازگشت (Return) و دکمه پخش/ توقف (play/pause) را به طور همزمان فشار دهید و تا 3 ثانیه نگهدارید تا پنجره جفت شدن در تصویر تلویزیون نمایش داده شود. پس از نمایش این پنجره جفت سازی صورت میگیرد. اگر با انجام این مورد و تعویض باتری کنترل، مشکل بر طرف نگردید در چنین مواقعی با مرکز تعمیر تلویزیون سام در کرج تماس گرفته تا کارشناسان این مجموعه شما را برای انجام مراحل ثبت تعمیر کنترل سام راهنمایی کنند.

تعمیر کنترل سام

عدم اتصال به شبکه تلویزیون سام

در بعضی از موارد تلویزیون سام نمی‌تواند به شبکه‌ی WIFI یا بلوتوث و یا دیتای تلفن همراه متصل شود. این ایراد میتواند به چند عامل بستگی داشته باشد.

یکی از دلایل می‌تواند نرم افزار تلویزیون قدیمی باشد و دیگری وارد کردن رمز اشتباه وای فای است. ثبت زمان و تاریخ اشتباه در تلویزیون و بهم ریختگی تنظیمات DNS نیز باشد. البته در ابندا امر باید از سالم بودن مودم اینترنت اطمینان کامل پیدا نمود. برای آموزش در مورد نحوه اتصال به وای فای تلویزیون سام به صفحه آموزش تنظیمات تلویزیون سام در همین سایت مراجعه کنید.

در چنین ایراد هایی که مشتری بیان می کند، ابتدا با راهنمایی تلفنی دستگاه بازنشانی شده و در صورت رفع نشدن ایراد تکنسین مراجعه کرده اگر ایراد توسط تکنسین برطرف نشد، طبق نظر تکنسین دستور تعویض برد مین داده می‌شود تا ایراد تلویزیون برطرف شود.

تعمیر سایر برندهای تلویزیون در کرج

برای تعمیر سایر برندهای تلویزیون از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید:

ایراد جدا شدن پنل از قاب تلویزیون سام

در برخی از موارد طی تماس مشتری با مرکز تعمیر تلویزیون سام در کرج مبنی بر اینکه بالای صفحه نمایش یا پنل تلویزیون سام از قاب جدا شده و نور از آن بیرون می آید. در چنین مواقعی مشتری به هیچ عنوان نباید به تلویریون دست بزند و هیچ تماسی با صفحه نمایش دستگاه نداشته باشند.

تلویزیون در این مواقع با کمترین فشار دچار شکستگی پنل یا همان صفحه نمایش می‌شود. در این صورت تکنسین کار سرویس با دوره‌های تخصصی که در این زمینه گذرانده است، به سایت مشتری مراجعه کرده و ایراد را برطرف می‌نماید.

خاموش و روشن شدن تلویزیون سام

این یکی از ایرادات شایع تلویزیون سام این است که دستگاه مدام در حال خاموش و روشن شدن است. در این مواقع دستگاه خود به خود خاموش می‌گردد و بعد از مدتی روشن می‌شود و یا کلا خاموش است و دیگر روشن نمی‌گردد.

در صورتی که تلویزیون دارای شبکه باشد و کار کند با راهنمای تلفنی و بازنشانی کارخانه احتمال اینکه ایراد دستگاه برطرف شود زیاد است در غیر این صورت برد مین حتما باید تعویض شود تا ایراد برطرف گردد.

ایراد پنل تلویزیون سام

تعمیر تلویزیون سام در کرج

در تلویزیون سام ایراد خط در تصویر یا پیکسل سوختگی و شرگی پیکسل دیده می‌شود در چنین مواقعی اگر دستگاه گارانتی باشد پنل تلویزیون تعویض می‌شود. در غیر این صورت اگر قابل تعمیر باشد ما در مجوعه‌ی کار سرویس که مرکز تعمیر تلویزیون سام در کرج است این کار را به راحتی انجام می‌دهیم. با توجه به داشتن تکنسین دوره دیده و دستگاه‌های پیشرفته‌ی تعمیر پنل تلویزیون سام، در کار سرویس با اطمینان خاطر انجام پذیر خواهد بود.

تلویزیون سام صدا دارد ولی تصویر ندارد

این نوع ایراد در تلویزیون سام به ندرت مشاهده شده است. در صورتی که این ایراد توسط مشتری دیده شود دستگاه به مجموعه‌ی کار سرویس آورده می شود در صورتی که توسط تکنسین تشخیص سوختگی بک لایت داده شود و قطعه تعویض می‌گردد و در غیر اینصورت احتمال ایراد برد مین یا برد پاور و یا برد آدرس است.

کارسرویس مرکز تعمیر تلویزیون سام در کرج

کارسرویس نمایندگی رسمی شرکت سام الکترونیک بعد از اینکه پذیرش مشتری توسط شرکت برای این مرکز ارسال میگردد، ابتدا تکنسین مجموعه با مشتری تماس می‌گیرد و با انجام راهنمای تلفنی سعی بر برطرف کردن ایراد دستگاه می‌کند. اگر ایراد به این شیوه مرتفع نشد به مشخصاتی که خود ایشان در پلتفرم کار سرویس درج نموده‌اند کارشناس مربوطه را اعزام می نماید.

شماره نمایندگی سام سرویس در کرج

برای انجام تعمیر تلویزیون سام در کرج می‌توانید از طریق راهای ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

  • 02632203298
  • 02632203291
  • 02632284098
  • 02632284091
  • 09395627750
  • کرج هفت تیر، بلوار بلال ساختمان آناهیتا یک

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

لطفا نظر خود را ثیت کنید

متوسط نظرات 5 / 5. تعداد نظرات 2

نظری ثبت نشده

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *