3.9
(14)

نمایندگی نصب تلویزیون کرج

مرکز کارسرویس کرج نمایندگی نصب تلویزیون در کرج و همچنین خدمات پس از فروش و فعال سازی گارانتی برند‌هایی همچون سامسونگ، سام، ایکس ویژن، تی سی ال، اسنوا، دوو، سونیا، هوریون، هاردستون را برعهده دارد. نحوه ارائه خدمات در نصب تلویزیون به مشتریان محترم به اینگونه است که شما عزیزان نسبت به برند تلویزیون خود با شرکت مربوطه و یا با مرکز کارسرویس تماس می‌گیرید و درخواست خود را ثبت می نمایید.

طی درخواست نصب تلویزیون شما در کرج، تکنسین مجموعه کار سرویس به محل اعزام می‌شود و امور مربوط راه اندازی را طبق ضوابط مشخص انجام می‌دهد. نصب تلویزیون در کرج در زمان زیر 24 ساعت از زمان تماس با شرکت صورت می‌پذیرد. پس از راه اندازی دستگاه، با ارسال مدارک به کارسرویس توسط نیروی مرکز تاریخ نصب شما به صورت گارانتی در سیستم ثبت می‌شود. از این زمان گارانتی خدمات پس از فروش تلویزیون آغاز می‌شود.

تمامی تلویزیون‌های برند‌های اعلام شده بین 18 ماه الی 24 ماه شامل گارانتی هستند. مثلا در برند‌های سام، ایکس ویژن، تی سی ال، اسنوا، دوو شامل 2 سال گارانتی هستند اما برندهایی همچون سونیا، هوریون، هاردستون دارای 18 ماه گارانتی هستند.

در شرکت پشتیبانی مادیران اگر دستگاه در بدو نصب دچار ایراد کارخانه‌ایی و یا ایرادی غیر قابل رفع شود. این شرکت شرایط تعویض 14 روز بعد از خرید را به مشتریان ارائه می‌دهد. شرکت سام سرویس علاوه بر خدمات گارانتی طرح بیمه و همینطور 2 ماه شرایط تعویض برای برند سام در نظر گرفته است.

نصب تلویزیون در کرج

 

نکات مهم راه اندازی و نصب تلویزیون

متخصصین نصب تلویزیون مجموعه کارسرویس موظف هستند به موقع در محل مورد نظر حاضر شوند و ساعت حضور خود را با مشتری دقیقاً تنظیم نمایند. نصاب تلویزیون باید با لباس فرم و مرتب و تمیز و با رعایت اصول بهداشتی در محل مشتری حضور پیدا کند.

نصب دستگاه را باید در میزان زمان مناسب انجام دهد و توضیحات و راهنمایی‌های کامل را در اختیار مشتری قرار دهد. کارشناس کارسرویس موظف است در زمان کار نظافت را کاملا رعایت کرده و  همچین کارشناس نباید هزینه اضافی از مشتری دریافت کند.

نکاتی که باید درباره نصب و راه اندازی تلویزیون توجه داشته باشیم به شرح ذیل است:

  1. محل مناسب برای نصب دستگاه را از قبل مشخص نمایید.
  2. اگر تصمیم دارید تلویزیون خود را به دیوار نصب کنید حتما از براکت دیواری ضخیم و محکم استفاده نمایید.
  3. از استقامت دیوار خود مطمئن باشید به دلیل اینکه بر روی دیوار‌های کنفی، گچی، ام دی اف امکان افتادن دستگاه بسیار بالاست.
  4.  ممنوع بودن راه اندازی دستگاه در کنار شومینه یا اجسامی مثل بخاری موضوعی است که باید به آن توجه کنید.
  5. کارگذاری تلویزیون در ارتفاع مناسب مثلا در نمایشگر 60 اینچ باید ارتفاع از زمین 60 سانت باشد.
  6.  اگر روی میز میخواهید تلویزیون خود را قرار دهید فقط پایه رومیزی را با پیچ‌های داخل کارتن استفاده نمایید استفاده از پیچ‌های دیگر باعث شکستگی پنل می‌شود.
  7. دستگاه‌هایی که در سایز‌هایی مثل 65 یا 75 به بالا هستند باید دو نفره حمل و بلند شود.
  8. برای جلوگیری از نوسانات برقی از محافظ برق استفاده نمایید.
  9. ممنوع بودن نصب نمایشگر در کنار درب حمام و یا سرویس بهداشتی از دیگر نکات مهم است.
  10.  اگر کارتن تلویزیون گارانتی شما دو چسبه و یا دچار پارگی کارتن یا نداشتن تسمه بر روی کارتن است لطفا قبل از نصب وضعیت دستگاه خود را به شرکت اعلام نمایید.

 

نمایندگی نصب تلویزیون در کرج

 

هزینه نصب و راه اندازی تلویزیون

در برند ایکس ویژن و تی سی ال هیچ گونه مبلغی برای نصب‌های روی میز دریافت نمی‌شود. در موارد اتصال تلویزیون به دیواری مشتریان گرامی تنها اجرت نصب دیوار را پرداخت می‌کنند. هزینه نصب تلویزیون بر روی دیوار در کرج بین 150 هزارتومان تا 200 هزار تومان است. اما در برند سونیا و هوریون و هاردستون هم مبلغی دریافت نمیشود اما تنها هزینه ایاب ذهاب طبق محدوده مشتری در نظر گرفته می‌شود.

در صورتی که کارشناس مراجعه کننده تخلفی در نصب تلویزیون، در زمینه‌های مختلف داشت. مشتری می‌تواند با شماره تماس‌های مجموعه کار سرویس تماس گرفته و موضوع را گزارش دهد.

کار سرویس در این مواقع در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کرده و تمامی خسارت‌های مواجه شده مشتری را جبران می‌کند. ضمنا با برخوردهای لازم و جدی و با کارشناس نصب صورت گرفته تا دیگر همچنین مواردی تکرار نشود. البته لازم به ذکر که در صد رخ دادن این موضوعات در مجموعه کارسرویس نزدیک به صفر است.

در واقع تمامی کارشناسان نصب این مجموعه با فیلترهای مختلف برای استخدام مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و به شکل سخت گیرانه‌ای مورد تایید قرار گرفته‌اند. همچنین این امور این متخصص همیشه در حال ارزیابی هست و پس از هر نصب تمامی موارد مهم یک نصب تلویزیون استاندارد مورد ارزیابی قرار میگیرد. بنابراین با خیال راحت می‌توانید نصب تلویزیون در کرج را به عهده ما قرار دهید.

مزایا و معایب نصب تلویزیون روی دیوار

به طور کلی هر چیزی معایب و مزایا خاص خود را دارد نصب تلویزیون بر روی دیوار نیز علاوه بر اینکه فضایی از خانه شما اشغال نمی‌کند باعث می‌شود که مجبور به پرداخت هزینه برای خرید میز تلویزیون نشوید. علاوه براین اگر فرزند کوچکی در خانه دارید و آن را خطری جدی برای کالا خود می‌دانید بهتر است که دستگاه خود را بر روی دیوار نصب کنید.

اما در کنار همه این خوبی‌ها شما مجبور به سوراخ کردن دیوار هستید و اگر زمانی مجبور به تغییر دکوراسیون درخانه خود شوید با مشکل مواجه می‌شوید و در زمان‌هایی که شما در شهر‌های شرجی زندگی می‌کنید امکان دارد تلویزیون بر روی دیوار شما به دلیل رطوبت دچار سوختگی شود.

هم چنین تمامی سیم‌های متصل به تلویزیون نمای کلی دستگاه شما را خراب می‌کند و اگر به هر دلیلی شوفاژ و یا بخاری در زیر تلویزیون قرار گیرد دستگاه شما را دچار خرابی می‌کند. وقتی دستگاه بر روی دیوار قرار می‌گیرد در ارتفاع بیشتری نسبت به میز قرار می‌گیرد. این امر باعث می‌شود که بازتاب نور پنجره‌ها بیشتر از پیش بر روی صفحه نمایشگر نمایان شود. اما این را فراموش نکنید که نصب تلویزیون بر روی دیوار فضای بیشتر و محیطی لوکس‌تر را نسبت به چیدمان منزلتان به شما ارائه می‌دهد.

در تصاویر زیر شما چند نمونه از نصب تلویزیون بر روی دیوار در شهر کرج را مشاهده می‌کنید که توسط مجموعه کار سرویس صورت گرفته است.

نصب تلویزیون بر روی دیوار

نصب تلویزیون بر روی دیوار در کرج

کارسرویس نصب کننده انواع برند تلویزیون در کرج

کارسرویس به عنوان نمایندگی برندهای مختلف در شهر کرج فعال بوده و نصب و راه اندازی اولیه کلیه تلویزیون‌ها را برای شما انجام می‌دهد. کار سرویس نصب برندهای مختلف زیر را انجام می‌دهد. نکته شایان ذکر این است که خودتان به هیچ وجه دستگاه را راه اندازی نکرده و از نمایندگی مربوطه به برند دستگاه خود کمک حاصل فرمایید که بتوانید از خدمات گارانتی محصول خود استفاده نمایید.

  • نصب تلویزیون سونیا در کرج
  • راه اندازی و نصب برند هاردستون در کرج
  • نصب و راه اندازی تلویزیون سامسونگ در کرج
  • فعال سازی و نصب تلویزیون ایکس ویژن – تی سی ال و سونی
  • نصب و فعال سازی گارانتی تلویزیون سام
  • نصب تلویزیون دوو در کرج

جهت درخواست نصب تلویزیون در کرج با شماره تماس 02632203291 و 02632284091 با ما تماس بگیرید.

نمایندگی نصب تلویزیون هوریون در کرج

برند هوریون با تولید تلویزیون‌های هوشمند و کیفیت بالا خود، جایگاه خود را در بازار به خوبی برجسته کرده است. این برند از تکنولوژی‌های پیشرفته از قبیل رزولوشن 4K و فناوری HDR برای ارائه تجربه تماشایی بی‌نظیر به مشتریان استفاده می‌کند. اگر در شهر کرج اسکان دارید و تلویزیون هوریون تهیه کردید برای این که بتوانید از خدمات گارانتی این شرکت استفاده نمایید باید تلویزیون شما توسط نمایندگی رسمی تلویزیون هوریون نصب گردد.

“کار سرویس” به عنوان نمایندگی رسمی تلویزیون هوریون در کرج شناخته می‌شود. این نمایندگی ارائه دهنده خدمات فروش، خدمات پس از فروش، تعمیر و نگهداری تلویزیون‌های برند هوریون در شهر کرج می‌باشد. با مراجعه به “کار سرویس” شما می‌توانید از تجربه و دانش فنی آن‌ها برای این خدمات تلویزیون هوریون خود بهره‌مند شوید.

نمایندگی نصب و راه‌اندازی تلویزیون دوو در کرج

دوو یکی دیگر از برندهای معتبر لوازم خانگی در جهان است این شرکت با تولیدهای منحصر به فرد خودش اعتبار خاصی را کسب کرده است. اگر تلویزیون دوو خرید انجام داده‌اید برا نصب و راه‌اندازی اولیه آن با مجموعه کارسرویس در ارتباط باشید.

تلویزیون‌های جدید و هوشمند دوو دارای سیستم‌عامل هستند که راه‌اندازی اولیه آنها باید توسط فرد با دانش انجام شود. این تنظیمات اولیه در هنگام نصب در عملکرد تلویزیون دوو شما بسیار موثر است.

نمایندگی نصب تلویزیون دوو در کرج در هفت تیر، بلوار بلال ساختمان آناهیتا یک واقع شده است. این شرکت که پس از درخواست شما در اسرع وقت با افراد متخصص در محل شما حاضر می‌شود.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

لطفا نظر خود را ثیت کنید

متوسط نظرات 3.9 / 5. تعداد نظرات 14

نظری ثبت نشده

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *