4.3
(6)

خرید براکت تلویزیون در کرج

در طراحی و دیزاین‌های منازل از شیوه‌ها و ابزارهای متفاوتی استفاده می‌شود. براکت یکی از ابزارهای است که در دیزاین منازل برای زیباتر جلوه دادن نمای تلویزیون از آن استفاده خواهد شد و ابزاری است که برای نصب تلویزیون روی دیوار استفاده می‌شود.

در واقع یکی از مزیت‌های براکت جلوگیری از اشغال فضا توسط میز تلوزیون است. در فضاهای کوچک مانند اتاق خواب یا حتی در آشپزخانه‌های منازل از براکت دیواری استفاده کرد. برای خرید براکت تلویزیون در کرج می‌توانید از طریق شماره تماس 02632203291 اقدام کنید.

براکت تلویزیون در کرج

تلویزیون‌ها با هر برند و سایزی به وسیله این کالا بر روی دیوار و سقف نصب می‌شوند. به طور کل براکت یا به انگلیسی BRACKET به معنای هر نوع از نگهدارنده‌ها است که 2 شی را بهم متصل می‌کنند.

با استفاده از براکت تلویزیون یا پایه‌های فلزی انواع تلویزیون‎‌های ال سی دی (LCD TV)  ال ای دی (LED TV) پلاسما (PLASMA) منحنی (CARRED TV) یا OLD و مانیتورهای ال ای دی و ال سی دی برای تمامی برندهای سام، سامسونگ، دوو، اسنوا، هوریون مادیران، سونی،TCL، ایکس ویژن را در محل‌های مورد نظر خود نصب نمایید.

انواع براکت و نگهدارنده تلویزیون

براکت یا به اصطلاح پایه تلویزین از جنس ورقه سرد آهن و یا ترکیبی از آهن آلومینیوم و قطعات پلاستیک سخت تولید می‌شود و بر اساس کاربردهای آن به 5 دسته تقسیم می‌شوند.

  1. براکت دیواری ثابت
  2. براکت دیواری تلویزیون متحرک بالا
  3. براکت دیواری تلویزیون تمام جهات
  4. براکت سقفی با پایه سقفی  (CEILING MOUMNT)  که در این گروه از پایه‌های سقفی می‌توان تلویزیون را به تنهایی و یا ترکیبی از پایه دیواری و یا پایه سقفی به سقف یا هر مکانی نصب گردد.
  5. پایه ایستاده ال سی دی یا استند متحرک تلویزیون که با توجه به نیاز کاربران برای حرکت تلویزیون به مکان‌های مختلف این گروه از پایه‌های ایستاده ال سی دی یا ال ای دی به کاربر اجازه می‌دهد تلویزیون خود را از سایز 32 اینچ الی 110 اینج بر روی آنها نصب و از مکانی به مکان دیگر انتقال دهد.

نصب براکت تلویزیون در کرج

میانگین یا حد فاصل TV ROOM و نشیمن در زمان نصب براکت باید متناسب با سایز تلویزیون باشد که معولا 5/2 برابر اینچ تلویزیون به جهت نقطه استاندارد نشیمن گاه مد نظر قرار می‌گیرد.

اگر میخواهید در منازل خود یا در محل کار خود از TV WALL برای نمای پشت تلویزیون خود استفاده نمایید حتما در استحکام محل قرار دادن پایه حرکت خود اطمینان حاصل نمایید. استاندارد میزان فاصله زیرین تلویزیون از کف زمین در خانه‌ها معمولا 100 تا 120 CM است.

ولکن نصب استاندارد یک تلویزیون حتما می بایست توسط کادری مجرب و کار آزموده صورت پذیرد. در کار سرویس با توجه به سوابق و تجارب تکنسین‌ها در این امور و داشتن مدارک فنی مرتبط و گذراندن دوره‌های OGT در شرکت این اطمینان به مشتری داده می‌شود که نصب استاندارد داشته باشید.

در نصب نکات دارای اهمیتی است که باید به آن توجه داشت در قدم اول باید توجه کنیم که براکت با اندازه و وزن تلویزیون هم خوانی داشته باشد و براکت باید محکم دیوار پیچ بخورد و از تراز بودن آن باید مطمعن شد.

در قدم اول باید مکان نصب براکت تعیین شود و در این قدم عواملی مانند زاویه دید فاصله از محل نشیمن و دسترسی به پریزهای برق و کابل‌ها باید در نظر گرفته شود.

در قدم دوم و پس از اینکه تعیین مکان انجام شد باید براکت تلویزیون را در دیوار نصب کنید و نصب تلویزیون روی براکت مد نظر متناسب با وزن آن دارای اهمیت است.

در ابتدا باید محل نصب براکت را روی دیوار علامت زد و از یک سطح باید استاده کرد که کاملا صاف باشد محل نصب بر روی دیوار باید کاملا تراز باشد که برای این کار از ابزار تراز استفاده می‌شود.

در مرحله بعدی محل هایی که علامت گذاری کردیم را با دریل سوراخ کرده و رول پلاک کنیم. اطمینان از قراردادن دقیق پیچ‌ها به جلوگیری هر گونه آسیب به دیوار و تلویزیون کمک می‌کند.

وقتی سوراخ‌ها در جای مناسب خود ایجاد شد پایه را با استفاده از پیچ‌های ارایه شده به دیوار وصل کنید در مرحله آخر تلویزیون را به پایه وصل کنید. به طور کل در نصب براکت توجه به وزن و اندازه تلویزیون و تقویت دیوار مهم است.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

لطفا نظر خود را ثیت کنید

متوسط نظرات 4.3 / 5. تعداد نظرات 6

نظری ثبت نشده

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *